keskiviikko 27. joulukuuta 2017

PIKAPELIN VOITTAJAT

Kyllähän se olisi pitänyt tietää, että vaan valehtelen itselleni kun lupasin julkistaa mun elokuisen linkkaa blogisi -pikapelin voittajat heti seuraavalla viikolla. Yritin tehdä säännöt pelille mahdollisimman yksinkertaisiksi, ja samalla tehdä oman hommani helpommaksi. Tähän postaukseen oli siis yksi ilta aikaa osallistua. Jokaisen osallistujan tuli kertoa pienen kuvauksen lisäksi sekä joko joku hauska fakta blogistaan tai joku tekijä, joka sen erottaa muista, että nimen tarina. Jos kommentista puuttui joku näistä asioista, jätin sen kokonaan pois laskuista. Niin sanotusti "hyväksytyistä" blogeista valitsin puolet tähän esittelyyn.


Lopulta mulle jäi kaksikymmentäkaksi blogia läpikäytäväksi. Mä olen tosi nirso mun lukemien blogien suhteen, ja siinä missä osa näistä blogeista lensivät suoraan jatkoon, oli mulla vaikea päättä lopuista, mitkä esittelisin ja mitkä jätän ulkopuolelle, ja sen takia näissä postauksissa mulla aina kestääkin niin kauan. Lisäksi tässä neljän kuukauden aikana moni osallistunut blogi on hiljentynyt, enkä kokenut järkeväksi sisällyttää mukaan blogia, jonka tuorein postaus on syyskuulta. Mutta tässä tämä lista kuitenkin on, kokoelma hienoja blogeja joihin kelpaa näin pyhinä tutustua. Ajattelin tämän myös olevan kiva joulunjälkeispiristys myös postauksessa mainituille blogeille!

Revontulipalo on rennon positiivisella asenteella kirjoitettu lifestyleblogi täynnä ruokaa, matkustelua ja pieniä arkisia hetkiä. 


Revontulipalo on yksi mun omista lempiblogeista, ja sen lisäksi sen kirjoittaja Linda on ihan mahtava tyyppi. Myös blogin mahtavan nimen tarina on musta tosi hauska, kun Linda aikoinaan kehitteli "yhdysyhdyssanoja", joista revontulipalo vaan sattui jäämään erityisesti mieleen. Revontulipalo ei ole ihan basic lifestyle-blogi, mutta ehdottomasti paikka, jonne voi tulla hakemaan hyvää ja rentoa fiilistä. 


Sannialina

Kirjoitan blogissani aiheista, jotka itseäni kiinnostavat - kosmetiikka, muoti, kauneus sekä muut hömpötykset. Harrastan blogin kirjoittamisen lisäksi kuntosaleilua, satunnaista lauleskelua ja piirrustelua.

Heti ensimmäisenä mun pitää sanoa, että Sannilla on ehkä kaunein ulkoasu blogissaan mitä oon koskaan nähnyt - todella huomaa, että hän nauttii sen muokkaamisesta ja kokee sen tärkeäksi. Kaikki bannerista superyhtenäiseen ja miellyttävään värimaailmaan läpi blogin vaan vetää mua puoleensa. Lisäksi Sanni kirjoittaa tosi taitavasti ja muutenkin kiinnostavasti. 



Tamperelaisen blondin ehkä vähän hömppälifestyleblogi! 

Toi Ellin mun postaukseen jättämä kuvaus oli niin hauska, että halusin jättää sen tuohon ihan sellaisenaan. Elli on vielä viimeisiä hetkiään vaihto-opiskelemassa Southamptonissa Englannissa, joten luonnollisesti se on osa hänen blogiaan monin puolin. Lisäksi Elli postailee meikeistä ja muodista, sekä kirjoittaa ihan supertaitavasti mistä hän ikinä kokeekaan tärkeäksi kirjoittaa. Elli on todella taitava bloggaaja kaikin puolin, ja tähänkin blogiin suosittelen erittäin lämpimästi teidän tutustuvan.


Lifestyle-blogi, jossa 23-vuotiaan tytön arkea, asukuvia, höpöttelyä poikakaverista ja sen kanssa, kosmetiikkaa, kodin sisustamista ja satunnaisia reseptejä! Fun Fact: Mun poikaystävä, joka ei oo koskaan käyttänyt kameraa, on lähes kaikkien mun asukuvien takana. 

Mä en oikein tiedä mikä siinä on, mutta mä jotenkin fiilaan tätä blogia. Tarun blogi on todella simppeli, mutta ehkä ihan sopivasti. Postauksia lukee ehdottomasti mielellään ja kuvia on kiva katsella. 


La La Lilja on kokoelma arjen kauniista asioista kuvin ja sanoin. Blogi on omistettu tavallisen arjen ylistykselle ja kauniiden hetkien keräilylle. Kuvien ja sanojen takana on tamperelainen Piia, joka rakastaa auringonlaskuja, neilikoita ja antikvariaatteja.

La La Lilja -blogista löytyy hyvin kirjoitettuja, erittäin mielenkiintoisia postauksia ja myös se jokin, jota ei oikein osaa selittää, mutta joka jättää vaikutuksen.



21-vuotiaan lähihoitajan lifestyle-tyylinen blogi. Blogista löytyy asukuvia, syvällisempiä pohdiskeluja sekä mun normaalia arkea.

Mulla on jotenkin jännä suhde Millan blogiin. Mä en ole koskaan pitänyt Milla T:tä mun lempiblogina, mutta jotenkin aina Millan julkaistessa uutta postausta tulee sieltä ihan järkyttävän upeeta tavaraa. Milla uskaltaa kirjoittaa, ja hänen blogiarkistoaan selaillessa tulee vastaan monta upeaa luomusta. Tätä blogia ei pidä aliarvioida, ei edes minun.


Fiiaelina 

20-vuotiaan reppureissaajan ja bisnesopiskelijan reissu-/lifestyleblogi, jossa juttua asiasta ja asian vierestä rennolla otteella.

Jos haluat nostattaa matkakuumetta, tässä on oikea osoite! Fiia on Kainuusta kotoisin oleva ex- au pair, joka on kierrellyt maailmaa siellä sun täällä ja toistaiseksi asettunut Edinburghiin opiskelemaan. Niin ja siinä sivussa kirjoittaa ihan mahtavaa blogia.



20-vuotiaan jyväskyläläinen lifestyle/muotiblogi. Mun blogissa näkyy paaaljon asupostauksia ja myös sitä "muuta elämää". 

Laura ei todellakaan näytä suht tuoreelta ja pieneltä blogilta! Tässä blogissa on tyyliä ja vaikutusta, yksinkertainen mutta harvinaisen vaikuttava ulkoasu (rakastan tuota banneria!!!), todella laadukkaat kuvat, hyvät tekstit ja yhtenäinen kokonaisuus. Tämä blogi toimii.



Röyhelöitä, mekkoja, ruutukuosia ja villapaitoja. Klassikkokirjoja, vintagehenkeä, brittiläisiä tv-sarjoja, indie-musiikkia, merkkituotteita, arjen esteetiikkaa ja menneitä vuosikymmeniä. Tyylipainoitteinen lifestyle-blogi, jota kirjoittaa 20-vuotias oman elämänsä Blair Waldorf.

Musta tuntuu että toistelen itseäni, mutta taas oi että kun on tyylikäs blogi! Ihan mahtava ulkoasu jota haluaa jäädä tarkemmin tutkimaan, sekä paljon mielenkiintoisia postauksia.



Nuoren naisen alun blogi joka kertoo tosi laajasti mun elämästä. Tyyli on siis lifestyle! Löytyy niin asuja kuin ostoksiakin, kuulumisia, erilaisia tageja ja muuta mukavaa. Fun fact: Kokeilin jonkin aikaa mun kaverin kanssa yhteisbloggailua, mut päädyin omaan blogiin ja nyt on niin paljon vapautuneempi olo!

Mä olin jotenkin ihan unohtanut tämän blogin, mutta hyvä että se tuli taas vastaan! Myös Ainon blogia selaillessa tulee vastaan tosi monta mielenkiintoista postausta, eli rohkeasti selailemaan!



17-vuotias lukiolainen, joka rakastaa kirjoja, aamukahvia ja nauramista.

Sinin blogi on jotenkin tosi ihana ja symppis! Sinillä on hyviä postausaiheita, ja hän on hyvä kirjoittamaan. Tämä blogi on vaan jotenkin niin aito! Lisäksi mä fiilaan blogin nimeä, vaikka oonkin Sinille sanonut, että blogin osoitteessa oleva mahdollisesti ehkä olisi musta vielä hauskempi :D

Mikä on sun lempiblogisi tällä hetkellä? 

 Seuraa Facebookissa, Instagramissa (sannalovesfood), vlogi-YouTubessamusa-YouTubessa ja Snapchatissa (sannapannari)

15 kommenttia:

  1. Voi kun kirjotit ihanasti, kiitos paljon Sanna!♡ Muistinki ton, että tykkäät tosta mahdollisesti ehkä:stä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitään <3 ja se ois kyllä ihan paras :D mut on toi nykyinenkin ihan jees ;)

      Poista
  2. Apua, kiitos paljon ihanista sanoista <3

    VastaaPoista
  3. Ihanasti kirjoitettu! <3 Kiitos! <3

    VastaaPoista
  4. Oi, olipa ihanasti kirjoitettu, kiitos <3

    VastaaPoista
  5. Voi kiitos superpaljon! ♥♥

    VastaaPoista
  6. Suurin osa näistä blogeista olikin jo tuttuja, mut kyllä tuolta pari uuttakin tuttavuutta löytyi selailtavaksi! Tosi kiva postaus ja kiitos hei kunniasta päästä listalle! <3

    VastaaPoista
  7. Oiii ihana Sanna, kiitos kovasti!<3 monet näistä olivatkin jo myös mulle tuttuja ja täysin ansainnwet kehunsa! :)

    VastaaPoista