sunnuntai 7. toukokuuta 2017

MINÄ LÄHDEN ENGLANTIIN


Nyt on liput ostettu ja tän uskaltaa sanoa ääneen: minä lähden Lontooseen au pairiksi! Menolipun päivämäärä on ensi keskiviikkona, ja uusilla hoodeilla olisi tarkotus viihtyä elokuun puoliväliin saakka. Kyllä, jännittää, kyllä, olen innoissani, kyllä, pelottaa. Kaikki on tapahtunut todella nopeasti, ja vaikka oon enemmän tai vähemmän haaveillut tästä jo vuosia, on vaikea ajatella sitä todelliseksi, että mä olen nyt oikeasti lähdössä. Mun kaikki vaatteet ovat pesussa ja se eurooppalainen sairasvakuutuskorttikin varmaan olisi ihan hyvä idea. 


Seuraavan kolmen kuukauden aikana mun aupairius tulee luonnollisesti olemaan osa mun blogia, Sen näkee sitten kun arki lähtee käyntiin, että millaisella tahdilla blogi päivittyy mun Lontoossa oleillessa, ja missä osassa au pairin elämä siinä on. Mutta kysymyksiä ja toiveita saa kaikin mokomin esittää, jos niitä teillä mieleen tupsahtaa. Tämän myötä myös tuonne sivupalkin tunnistelistaan tulee kaksi uutta tunnistetta: au pair ja Lontoo. Ensimmäisen alle tulee tietenkin kaikki au pairiutta koskevat postaukset, ja Lontoon alle muut jutut kaupungin elämästä, joita saattaa tulla. 

Mutta nyt, jos tällaiset postaukset kiinnostaa niin nyt on hyvä hetki hypätä mukaan jos ei vielä ole! Niin kuin edellä sanottu, vielä en tiedä yhtään tulevasta mutta senhän näkee sitten! Mutta joo, jännittää ja pelottaa ja tekee mieli hymyillä koko ajan enkä tiedä yhtään mitä ajatella. Apua!

Seuraa Facebookissa, Instagramissa (sannalovesfood), YouTubessaAsk.fm:ssä ja Snapchatissa (sannapannari)

10 kommenttia:

  1. Hei ihan mahtavaa! Ei muuta ku onnea ja tsemppiä matkaan, tää tulee tuomaan sun elämään niin paljon upeita asioita. Välillä tulee varmasti olemaan raskastakin, mut sillon kannattaa pitää mielessä, et vuoden päästä pystyt näkemään niistä kurjista hetkistä sen, mitä ne sulle opetti. Eniten kuitenki kasvattaa just ne mukavuusalueen ulkopuolella tehdyt jutut. Tai näin ainakin voin omasta kokemuksesta sanoa kun tässä just kolmatta kertaa vuoden sisään muutin ulkomaille... :D

    Mut ihailen sitä, et lähdit toteuttaa tällasta haavetta - et varmasti tuu loppupeleissä katumaan tätä! :D Ja entistä enemmän innolla seurailen sun postauksia ;) Have fun <3

    https://laura-linnea.blogspot.se/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kauheasti! Joo varmasti tulee unohtumaton - toivotaan että positiivisessa mielessä :D nyt kauhunsekaisella innostuksella odotellaan huomista lähtöä, iik!

      Poista
  2. Oi tulee varmaan olemaan mahtava kokemus! Ja Lontoo vaikuttaa kivalta kaupungilta. :)
    Tsemppiä!

    http://homeandstylebye.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lontoo on aivan ihana kaupunki, siksi sinne tahdoinkin lähteä <3 kiitos!!

      Poista
  3. Vähän siistiä päästä au pairiksi! :o Paljon onnea sulle reissuun, tulee varmasti olemaan unohtumaton kokemus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, toivottavasti edessä aivan mahtava kesä <3

      Poista
  4. Huikeeta! Lontoota ei voi edes pitää minään kompromissikohteena :D Julmetusti rohkeuttahan tuo homma ennen kaikkea vaatii, vaikka koti-ikävä tai muutkaan arkailut eivät nyt olisikaan mielessä päällimmäisenä.

    Lisäksi: pidän sun sanaa bloggaajana niin luotettavana, että nämä sun tulevat postaukset saattavat hyvinkin vaikuttaa omiin tulevaisuudensuunnitelmiini. Ja minä jo ajattelin, ettei Pannariblogi voisi koukuttaa enää voimakaammin...

    Nauti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihana sä oot! :D haha ehkä mä kuluvien kuukausien aikana sitten pyörrän sun pään - toivotaan ainakin, että saan kirjoittaa tänne juuri positiivis kokemuksia <3 ja minähän juuri päätin, että joko Lontooseen tai ei ollenkaan. Yksi mun lempparipaikoista, ellei ihan se ykkönen maailmassa, Suomen ulkopuolella tietenkin :D

      Poista
  5. Vautsi! Huikeeta, että pääset au pairiksi ❤ mitä mieltä poikaystävä on ollut sun suunnitelmista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, toivottavasti tulee mahtava reissu :D eikä siltä hirveesti kysytä xd

      Poista