sunnuntai 20. joulukuuta 2015

Maailman paras huulipuna


Okei, ehkä ei maailman paras, mutta kuitenkin. Ostin meidän Romanian-reissulta Sephorasta liikkeen oman merkin tummanpunaista huulipunaa. Siitä se sitten alkoi, meidän yhteinen taival. Kaikki on tähän mennessä mennyt äärimmäisen hyvin! Voin rehellisesti sanoa, etten koskaan ole ollut yhtä tyytyväinen huulipunaa, ja tämä Sephoran tapaus yllätti minut erittäin positiivisesti.

Tässä huulipunassa on erittäin vahva pigmentti ja ihana väri, joka ihan oikeasti pysyy! Huulipuna säilyy huulillani, ja vaikka pari tuntia nuoleskelisin vähän väliä huuliani tai jotain söisinkin, on vastaus kysymykseeni "onks mun huulipunat lähteny" ollut lähes poikkeuksetta negatiivinen, kaikeksi yllätyksekseni. Toki kunnon aterian mukana väriä jonkin verran lähtee, mutta ei niin, että reunoilla on vahvat värit eikä keskellä mitään, niin kuin muissa huulipunissani, vaan tasaisesti jättäen sellaisen mukavan hennon sävyn. 


Sain Ronjalta synttärilahjaksi (muun muassa) tähän huulipunaan täydellisesti yhteensopivan rajauskynän, ja olen ollut onnellinen. Nämä kaksi kaveria ovat oikeasti muodostuneet mun meikkipussin ykköstuotteiksi, tämän huulipunan kanssa tulee oikeasti niin nätti olo. Ja tästä kestävyydestä vielä, seuraavassa havainnoillistava kuva: mä illalla meikkailin tällä huulipunalla, kokeilin uutta rajauskynääni ja ihailin lopputulosta peilistä. Menin nukkumaan, ja kun aamulla heräsin pitkien yöunien jälkeen, oli ne mun huulet vielä ihan täydellisessä kunnossa! Niin ja mikä parasta, maksoin tuosta rakkaushuulipunasta vähän päälle kympin, parasta! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti