maanantai 30. marraskuuta 2015

Synttäreitä vietellessä

Huoh. Harvoin oon näin onnellinen, että koeviikko on ohi. Okei totta puhuen se tuntuu aina sen viimeisen kokeen jälkeen yhtä hyvältä. Takana kaksi varmaan huonoiten mennyttä matikankoetta ikinä olemattomalla kurssi- ja kokeisiinlukupanostuksella. Nyt vaan kohti uutta jaksoa, ehkä taas koittavaa koulupanostusta, joulunodotusta ja huomenna alkavaa joulukalenteria!


Perjantaina mun rakkaat tytyset olivat meillä juhlistamassa mun synttäreitä! Meillä oli supermukavaa, syötiin tortillaa (ja olin tehnyt superhienon salaatti-tomaatti-kurkku-paprikalautasen josta en muistanut ottaa kuvaa, höh), juteltiin ja naurettiin ja muisteltiin. Kun harvoin nähdään, tuntuu se vaan joka kerta paremmalta olla taas kaikki koossa ♥ Sain superihania lahjojakin, mutta teen myöhemmin vielä erillisen synttärilahjapostauksen kaikista jutuista, joita oon saanut. Parikin lahjaa pitäisi olla postissa tulossa, joita erittäin innolla olen odottanut, mutta vaikka lakko päättyi jo torstaina, ei niitä vieläkään ole näkynyt! Nyt kaikki sormet ristissä, että ne tulisi pian!


Eilen taas oltiin äidin, mun serkun ja hänen tyttöystävän kanssa Amarillossa viettämässä synttäreitä. Ruoka oli aivan järjettömän hyvää jälleen kerran, mä tilasin Soft tacoja kanatäytteellä ja oli ihan superherkullista! Ja vaikka noista neljästä jaksoinkin syödä vain kolme ennen kuin ajatuskin yhdestä palasesta lisää tuntui vastenmieliseltä, oli mun pakko ottaa jälkkäriä. Ihan vaan koska jätski. Eikä harmittanut! Äitikin tykästyi Amarilloon, eli ehkä me sinne joku toinenkin kerta ollaan menossa.

Huomenna siis joulukalenteria, toivottavasti heti aamusta. Pysykää siis kuulolla, kaikkea jännää luvassa koko joulukuun aina sinne aattoon asti! Huomiseen ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti