keskiviikko 7. lokakuuta 2015

Kurkistus Narniaan #18: Classy

Oho, mä oon näköjään ruvennut käyttämään englanninkielisiä otsikoita, ainakin näissä asupostauksissa. No mutta, mikäs siinä. Tänään alkoi Hullut päivät ja mä olen niiiiin innoissani! Mä olen aina ollut kunnon Hullut päivät -hullu (hehe), ja jos joka päivä ei käy katsomassa uusia tuotteita niin joku on pielessä. Äidin kanssa aina kierretään ruokaosastot joka päivä, maistellaan juustoja ja ostellaan herkkuruokaa. Ja toivottavasti löytyy jotain muutakin. Tänään löytyi yksi asia, jonka olin heti bongannut kuvastosta. Tättädädää, poncho! :

Poncho Stockmann // Paita Stockmann // Housut Bershka // Kengät Anttila


Tuon allaolevan paidankin olen joskus vuosia sitten Hulluilta päiviltä bongannut, mutta en oikein osaa käyttää sitä sen värin ja pyöreän kaula-aukon takia. Onneksi se sopikin sitten yllättävän hyvin tämän mun uuden ponchon kanssa! En sitten tiedä, osaanko tulevaisuudessa yhdistää tätä yhtään minkään muun kanssa..:D


Meillä oli superkivat kuvaussessiot tänään Tiinan kanssa! Kerrankin kunnolliset asukuvat, ja huomenna tulee lisää sepustuksia ja niin naama- kuin maisemakuvia. Ja pakko sanoa, hyvä oli kuvaaja ja tuntuu, että nyt mun kamera pääsi pikkuhiljaa näyttämään oikeasti ne parhaat puolensa. Oli ihanaa nähdä pitkästä aikaa kaveria, vaikka tulikin pirun kylmä.

Hyvää yötä, ja niin kuin yksi suosikkibloggaajistani Iina tänään muistuttikin, pukekaa lämpimästi päälle, siellä on oikeasti kylmä! :D


2 kommenttia:

  1. Oot niin ihanan iloinen noissa kuvissa että itellekin tulee hyvä mieli! :) jatka samaan malliin!

    http://www.lily.fi/blogit/naked-truth

    VastaaPoista