sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Olipa kerran luminen sunnuntai




Tänään se tapahtui vihdoin. Niin kuin oon jo aikaisemmin blogissa sanonut, mun sisäinen valokuvaaja saa kunnon herätyksen, kun lunta sataa maahan, ja muistikortti täyttyy hetkessä miljoonista luontokuvista, hankineen ja loputtomine valkoisuuksineen. Itis-Marjaniemi-Roihuvuori-akselilla löytyi vielä noin kauniita maisemia, ensimmäisistä kuvista tuli jo käsittämättömän upeita.

Ihan mukava päivä on ollut, herättiin Kaislan kanssa siinä yhdentoista maissa, ja oltiin vain. Syötiin pizzaa ja leikittiin vauvojen kanssa (mä ainakin :D). Alen kanssa lähdin myöhemmin käymässä kaupungilla. Taas meni konsolit vaihtoon, ja piti uusi Burger Kingkin käydä kokeilemassa, mä en tosin ottanut mitään. Nyt illalla olen vain katsonut telkkaria, kuten kuvista näkyy, ohjelmina ovat olleet Frendit (aloitin ykköskauden alusta pari päivää sitten) ja ykköseltä tullut Marple-pätkä! Ohessa piirtelin vähän. Kuvaa en nyt tähän laita, ajattelin tehdä myöhemmin sitten laajemman postauksen, kun piirrustuksia kertyy enemmän. Jos kuitenkin nyt jo kiinnostaa kuva nähdä, löytyy se ask.fm-profiilistani, ja Instasta nimimerkin sannalovesfood alla! :)

p.s. kiitos vielä kommenteista, mitä olette laittaneet eiliseen postaukseeni. En uskonut sen saavan näin positiivista palautetta! :)

Ihanaa viikonlopun loppua kaikille! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti