keskiviikko 5. marraskuuta 2014

Suklaasydämiä kynttilänvalossa



Tuntuupa oudolta, kun yhteen päivään ei postaakaan mitään, bloggailuunhan jää koukkuun! Tänään oli lääkekuurini viimeinen päivä. Fiilis on ihana, kun ei tarvitse enää pillereitä muistaa vedellä. Ihokin on kuivuutta lukuunottamatta mahtavassa kunnossa (parempaa aikaa koulukuville ei olisi voinut olla, ankaran hilseilyn jälkeen uusi iho oikein hehkui kuvissa..toivottavasti :D). Inhottava päänsärky on vain vaivannut viime päivinä, lääkkeetkään ei ole auttaneet silloin kun niitä olen uskaltanut ottaa. Vielä jos pääsisi joskus nukkumaan... No mutta.....



.....eilen oli mahtava konsertti Musiikkitalolla (siitä videotaltiointi tulee nettiin parin viikon sisällä, linkkaan sen sitten tänne teidän nähtäväksi!), ja huomenna jatkuu koululla! Vielä mahtuu mukaan, jos haluutte nähdä mitä on luvassa, niin ehdottomasti kannattaa tulla! Upea show oli eilen ja upea show on varmasti huomennakin! Kiitos vielä tyttökuorolle ja Ensemble Normalle ♥ Mutta tästä suurempaa postausta loppuviikosta, stay tuned! Tänään oon saanut käsittämättömän hyvin lippuja huomiseksi myytyä, tuntuu että kaikki järjestyy sen hyväksi. Yleisöä tulee ovista ja ikkunoista ja mattimyöhäiset pääsevät tappelemaan näköpaikoista, mehän ollaan oikeita superstaroja! 
 

Käväistiin tänään katsomassa Alen veljen uutta kämppää, ja hienohan se oli! Koko illan Ale höpötteli hankkineensa mulle yllätyksen, ja heille kotiin tullessa en saanut katsoa keittiöön. Siispä mä talsin suoraan olohuoneeseen, joka on yhden pojan ja sen mukana lähteneiden tavaroiden poistumisen jälkeen uudessa järjestyksessä. Ihanalta näyttää täällä, että terkkuja murun äidille! :D Uusi sisustus (ja ne ihanat tuikut...♥) inspiroivat heti valokuvaamaan! 





"Laita silmät kiinni! Okei nyt saa avata. Eka mä annan sulle pusun, ja sitten mä annan sulle tän!"


"Mä ostin sulle suklaata, kun mä halusin yllättää sut. Halusin pahoitella huonoa käytöstä ja sanoa että mä rakastan sua." Oikeesti mitä mä tähän voin sanoa?! Oli muuten hyvää, varsinkin pähkinäcrispit! Kiitos kulta ♥ 





 Viime hetken mainostusta: huomenna Sibelius-lukiolla tyttökuoro feat. Ensemble Norma klo 19:00, liput 5/10/15€. Be there!












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti