tiistai 16. syyskuuta 2014

While Your Lips Are Still Red (video)





Kun mä vajaa kaksi vuotta sitten tämän blogin perustin, oli mun pohjimmaisena ajatuksena päästä "mainostamaan" täällä mun musiikkia ja puhua siitä ylipäätään. No se ei nyt ole hirveän hyvin onnistunut, ja nykyään panostan blogiin enemmän kuin musiikkiin ja biisien tekoon. Nyt kun muutama päivä sitten selailin mun koulukaverini Nomi Enckellin Instagramia, muistin taas miten ihania musahommat ovat, miten mahtava se fiilis on, kun saa biisin valmiiksi ja jakoon. Samalla haluan myös muistuttaa teille, että ensisijaisestihan mä en ole bloggari, vaan laulaja ja pianisti. Pianoakaan en ole nyt pariin vuoteen pahemmin soitellut, kun bändissä laulan enkä koulussakaan pianoa soita. Soittamiseni siis rajoittuu pianotunteihin ja satunnaiseen pimpotteluun kotosalla. Silti musiikki on mun rakkaus, tulee aina olemaan. 




Niin siis, tajusin tässä, että mulla on koneella hirveä kasa julkaisemattomia keikkavideoita, jotka vain syystä tai toisesta ovat jääneet julkaisematta (samalla selailulla löysin hienoja kuvia toissa syksyltä, joista saatte tässä nauttia :'D). Nyt mä annan teidän ihailla mun laulutaitoja parin vuoden takaa. Näitä vanhoja videoita on nyt tulossa enemmänkin, mutta ensimmäinen on Nightwishin While Your Lips Are Still Red




Ottaen huomioon, että olen ollut älyttömän suuri Nightwish -fani koko elämäni (tokan luokan ystäväkirjassa olen kirjoittanut lempibändin kohdalle Nighwish), on uskomatonta, että tutustuin tähän mestariteokseen vasta, kun lauluopettajani ehdotti sitä mulle yksi laulutunti. Rakastuin heti biisiin, vaikken ollut koskaan sitä Nightwishin esittämänä kuullutkaan. Rakastuin vielä enemmän kuultuani Marcon ihanan äänen laulavan tätä. Meni vuosi-pari, ja matineabiisejä mietittäessä mulle tuli mieleen tämä. Se on haastava, testaa mun äänen rajoja, mutta kuitenkin pystyn sen vetämään. Ja voi kun se on niin kaunis ja ihana ja Nightwishia ♥. Tämä on siis keväältä 2013, puolisentoista vuotta sitten. Mä olin tuolloin 14 :). Äiti ei oikein osannut käyttää kameraa, joten video on kolmessa pätkässä. Onneksi ekaan on tallentunut lähes koko biisi :D Ja ehkä vain parempi, että loppu jää kuulematta ;). Biisi on siis tehty elokuvaan Lieksa, mä laulan, mua säestää pianolla joku Iikka-niminen pianisti, ja paikka on Pop&Jazz -konservatorion kahvila. Enjoy :)




Ja ennen kuin tuomitsette tämän täysin syyttömän biisin kokonaan, kehotan teitä käymään kuuntelemassa se oikea versio :D aaah toi parta ♥_♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti