perjantai 22. marraskuuta 2013

...whisper, whisper, don't make a sound...





DEMI! MINÄ! RAUHA! JULIA! JP! TIINA! ANNA! MINÄ! DEMISSÄ!! JOULUKUUN DEMI! OSTAKAA JA KATSOKAA, ME!! :D 

Okei nyt sain ton pois rinnaltani. Pointti siis, Demi, 12/2013, s.63 ;) ei mulla muuta! ♥

Tää on just tällasta, saattaa mennä piiiiitkä aika etten kirjota tänne ollenkaan, mut sitten ku oon taas julkassut yhen teksin, haluun vaan taas kirjottaa lisää :D Nytkin olis jo aika mennä nukkumaan, väsyttääkin jo kiitettävästi ja aamulla on enkun koe, mutta tää pitää saada julkaistua ;) <3 


Taisin kesällä kirjottaa jotain siitä biisistä, työn alla olevasta, joka tulisi olemaan ihan erilainen ku mikään muu mitä oon tehny, ainaki yhellä tapaa ;) nyt se alkaa pikkuhiljaa olla valmis, mun pitäs vaan opetella soittamaan se! Tänä vuonna oon tehny sen lisäks vaan yhden biisin (Made Of Stone) ja julkassu vähän vanhemman kappaleen (Hello) kesällä, kun tylsyys iski XD mut kyllä toi tän vuoden puolella ulos saadaan!! toivottavasti...ollaan ainakin koko vuoden työskennelty sen parissa :D

btw, Surrender on vaan niin ihana biisi, tulee niin upee fiilis joka kerta kun kuuntelen sen, siinä biisissä on oikeasti tunnetta, koskettava, surullinen tarina...vaan niin ihana :*
                       i think i found a flower in a field of weeds. searching until my hands bleed. this flower don't belong to me. why can't she belong to me? ♥ ~Billy Talent - Surrender

Tän päivänen matikan koe oli pirun vaikee! Jos saan seiskan niin oon ilonen (oon tottunu yseihin ja kymppeihin niin toi sanoo jotain...:D). Tossa kuvaa mun eilisestä panostuksesta, kuuntelin Billy Talentii ja luin matikkaa xD Huomenna on englannin koe (johon en muuten oo lukenut, luotetaan siihen että omat taidot riittää...:D), sitten kolmen tunnin kuorotreenit (viimeset ennen neljää keikkaa ensi viikolla), ja sitten kello 17:15 näytökseen katsomaan Vihan liekkejä Kaislan kanssa ♥ se lupas ostaa mulle oikein jäähilejuomat mun synttäreiden kunniaksi, pitää vielä keskustella siitä popparipuolesta..... :'D Sitten sunnuntaina mun kummit ja ehkä mun eno tulee juhlistamaan mun synttäreitä, ja illalla mun muru tulee yökyläilemään ♥ maanantai onkin sitte vapaa <333333 

I left my best friends, OR DID THEY JUST LEAVE MEEEEEEEE?!?! in a crooked little town they were lost and never found. fallen leaves fallen leaves fallen leaves on the ground! ~Billy Talent - Fallen leaves :*

juu kuuntelen tässä samalla Billy Talent II -levyä, biisit on vaan niin hyviä niin pitää tänne siteeraa ;)

OKEI NYT MÄ MENEN NUKKUMAAN HYVÄÄ YÖTÄ RAKKAAT IHMISET MUKAVAA VIIKONLOPPUA KÄRSITTE SITTEN KOKEISTA TAI ETTE :D laitan tähän vielä kuvii viime talvelta, ihanista hangista (toivottavasti kohta satais jo lunta, en jaksa enää tota vesisadetta...XD) ja joulukuusesta, jouluaattoon on enää 32 päivää!!! :D <3 lomaan vaan 28 ;) JA 33 PÄIVÄÄ NIIN LÄHEN THAIMAAHAN!!!!1 ♥ pitkästä aikaa pääsen nauttimaan Patong Beachin lämmöstä ja banaaniletuista *_* mut piti noiden talvikuvien joukkoon laittaa kans yks aurinkoinen kevätkuva ;) mutta nyt oikeesti ÖITÄ !! <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti