sunnuntai 2. joulukuuta 2012

We're drifting over icy mountains floating by... x3

Ai että eilenkin oli niin ihana päivä, en vaan enää illalla jaksanut siitä ruveta kirjoittamaan, joten kirjoitanpas sitten nyt! Aamulla heräsin siihen, että mun yks vanha kaveri ilmesty mun ovelle. Mä olin siinä vähä nolona ku mä siinä yöpaita päällä istuskelin, mutta iha kiva oli jutella ja vaihtaa
kuulumisia. Sitten kun olin saanut kunnon vaatteet päälle, olin vähän aikaa koneel, ja sit aattelin et ku tuolla ulkona on kerranki niin ihana ilma, ni vois lähteä ulos vähän kuvailemaan ja muutenkin käppäilemään:D Sitte mä siinä otin kuvia (aivan upeat maisemat, kamera ei ihan tee niille oikeutta, tarviin todellakin järkkärin:D) ja sit akku loppu :/ nomut ei siinä mittää, jatkoin sitte kännykän kameralla, vaikkei se ihan sama asia ollutkaan. Olisin halunnu tehä kans lumiukon mutta ei tosta lumesta oikeen saanu ni jäi sitten sekin :D Mutta ehkä vielä joskus, ehkäpä... :)



Sitten tulin kotia, laitoin vähä ruokaa (ei kyl iha vähä, lautanen oli niin täynnä ku mahdollista, en usko että miten sen jaksoin syödä kun ei ees tullut ähky! :D) ja päädyin taas sitten koneelle. Sitten mun kaveri Hilpi soitti, että se tulisi kohta käymään, katos ku se on nyt sen siskon luona kylässä JOKA sattumalta asuu tässä samassa rapussa kuin minäkin, vaan pari kerrosta alempana :D No sitten se hiipparoi tänne, pelkät pyjamat (possukuvioiset <3) päällä... :D Mut joo sit me juteltiin, otettiin kuvia, oltii piiikkasen koneella ja sen sellasta.


Ja sitten kun Hilpin piti lähteä, ne vei koiran ulos, mä rupesin leipomaan! On nyt tullu niin joulufiilis, kun ulkona on suuret kinokset lunta, kuvistunnilla katotaan lumiukkoa, joulukalenterin saa avata, joululaulut soi ja ikkunassa on jouluvalot, niin piti siinä tehdä joulutorttuja <3 Tulihan niistä ihan hyvät, annoin mun kaverillekin ja sit se vei myös sen siskolle. Onneks niit on tuolla jäljellä vielä muutama ;) Hei nyt teille kysymys (jos ketää kiinnostaa vastata): tuleeko hillo joulutortuissa alle vai päälle? Mä laitan aina alle, ku muuten tulee sellanen tunne et ne hillot putois tai valuis tai

jotain, ne on siellä alla niinku suojassa :D



Mutta joo sitten mä vähäsen luin fysiikan kokeeseen, joka on keskiviikkon. Oon tosi ylpee itestäni ku kerranki alotin lukee aikasin! :D Mulla on sellanen kokeeseenlukutaktiikka tietyis aineis (fyssa, kemia, maantieto, bilsa, hissa sillon kun sitä vielä oli) että luen sen koealueen ääneen, äänitän sen mun kännykkään ja sit kuuntelen sitä uudestaan ja uudestaan, kyllä siinä jotain päähän jää:D Nii eilen äänitin kolme kappaletta fysiikkaa mun kännykkään. Ei siinä niin paljoa tekstiä ollut mutta kyl siinä silti tuli kurkku vähän kipeeks... :) Mut joo panostus jatkukoon tänään ;) taijotai... XD Sit myöhemmin juttelin pitkästä aikaa melkee tunnin puhelun mun parhaan kaverin kanssa, ragettii kunnolla ja naureskeltiin sitten vähän kaikelle. Oli tosi kiva jutella sen kanssa, varsinkin nykyään kun me jutellaan kunnol nii harvoin... No mutta onneks ei olla lopetettu yhteydenpitoa ihan kokonaan :) <3


No illalla minä ja Hilpi sit mentiin yhdessä sen koiran kanssa lenkille. Äiti ei meinannu päästää mua, kun me lähettiin vasta kymmeneltä, mutta mä sanoin että meitä on kaksi rohkeaa tyttöä ja koira joka haukkuu vieraille, että kyllä me pärjätään. No mä sitten otin silti mukaan sellasen hälytyslaitteen, että ku siitä kiskasee niin se alkaa huutaa 110dB, että hyökkääjä pelästyy.... XD Joo mutta ei me sitä kuitenkaan tarvittu :) Ja vaikka kello olikin niin paljon niin ei mulle tullut ollenkaan kylmä siinä lenkillä oltaessa, vasta sitten lopuksi kun otin lapaset pois kädestä kun otin valokuvia (oli sormi ihan punanen kylmästä o.O), ja olihan siellä sentäs -11 astetta :D Mutta joo oli mukavaa, juteltiin siinä ja leikittiin siinä sen koiran kanssa vähän, meillä oli tosi hauskaa! Ja sitten kun tultiin takasin päin, oltiin jo meidän talon edessä, niin nähtiin pari tyyppiä koulusta. Kello oli 22:40 ja ne oli menossa

kauppaan... :D Ja Hilpi oli sanonu ettei se halua tehdä ku
sellasen 20min lenkin, ku tuolla oli muka niin kylmä, mutta kyllä me
siellä yli puoli tuntia oltiin, ja tultiin takasin pirteinä, punaposkisina ja monien uusien valokuvien kera :) Olisin siinä sitten vielä halunnut että Hilpi jäis mutta se oli luvannut sen siskolle että ne kattoo leffaa yhdessä nii sitten mä kiltisti menin siinä suihkun kautta nukkumaan :)



On taas tullu raiskattua joulu/talvimusiikkia, kuuntelin nyt jotakuinkin kolme kertaa läpi Nightwishin Oceanborn-levyn, koska siellä on bändin mahtava versio Walking In The Airista... <3 Ja nyt tänä aamuna kuuntelin Nightwishin balladikokoelman, sekin nimeltään mikäpä muukaan kuin Walking In The Air- The Greatest Ballads :D:D <3 I'm finding I can fly so high above with you..... <3


Mukavia talvipäivien jatkoa kaikille! Olkaa luovia, nauttikaa luonnosta, ottakaa kuvia, viettäkää ikimuistoisia hetkiä, pitäkää hauskaa! Mulla ainakin on nyt pari päivää ollut ihan käsittämättömän hyvä fiilis, ja mahdollisesti vain sen pikkujutun takia että tuolla on niin ihana ilma ja huone on siisti niin siitäkin voi nauttia :D Eilen sai avata joulukalenterista ensimmäisen luukun, jännää :D Mulla on kaksi suklaakalenteria, jotka sain synttärilahjaksi. Millaset kalenterit teillä on, suklaa, normi vai jotain ihan muuta?

Rosmot varokaa, minä vartioin täällä! 



Lukemisiin
me, myself & I XD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti